pondělí 2. ledna 2017

Stahují se mračna - III.část - Harry

Vítám Vás u další části mračen ♥ Měla jsem pocit, že tuhle část snad nikdy nedopíši. Ale stal se zázrak a kapitola je tu! Doufám, že jste si užili svátky ♥

Děkuji za všechny komentáře a za to, že se povídka líbí.
Stále hledám někoho, kdo bude ochotný obetovat moje povídky! Hlásí se někdo dobrovolně? ♥


Přeji krásné čtení

Merlin s Vámi ♥








xXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXx

              Vzbudil ho šramot v předsíni, no šramot, spíše křik. "HARRY POTTERE! Jsi tu? Harry...Ah tady jsi, proboha co se stalo?" Ron mu pomohl na nohy a hůlkou uklidil nepořádek po místnosti. "Harry, co se stalo? Byla za tebou Hermiona? Včera nebyla doma a nikde jí nemůžu najít," "ne, nebyla tu. A... v noci přiletěla sova a měla dopis od Severuse, že mě opouští a ať mu sbalím věci, že je v ordinaci vyzvedne jeho... nový přítel," ke konci už Harry jen šeptal, stále nemohl uvěřit, že je to pravda.  "Pojď kámo, dáme si něco k pití a všechno probereme." Ron doslova táhl Pottera do kuchyně a pomalu chystal na kávu, velmi silnou kávu.

              " Víš kdo má být ten nový přítel? Nějak se mi to nezdá, hele, Snapea sice nemusím ale mám oči a i já jsem poznal, že je z tebe uplně hotovej," "Rone já vážně nevím o koho jde, jediný o kom vím, že s ním Sev něco měl, je Malfoy a nějaký kolega z univerzity. Ale tohle je písmo Severuse, zkoušel jsem i kouzlo na zjištění. Psal to Severus, ale nevěřím, že to psal dobrovolně. Prostě ne!" křičel, protože klid už ho dávno přešel. Kdo, měl u Merlina takovou potřebu je rozdělit. Jejich vztah vadil jen jednomu člověku.

          "Rone, co jsi to vůbec říkal o Hermioně?" "No nepřišla včera domů, když jsme odešli z restaurace tak řekla, že musí ještě rychle do práce a od té doby není k zastižení. V práci říkali, že tam vůbec nebyla. Proč? Nemyslíš snad, že by za to mohla Mia, že ne.." mladý Weasley nevěřícně koukal na Harryho. "Víš moc dobře, že náš vztah neschvalovala. A prostě je to divné, že zmizí v den, kdy se se mnou Severus rozejde po pitomém dopisu! A lhala ti! A to ona nedělala. Nebo jsme o tom nevěděli. Jen to ber jako jednu z možností prosím," rychle dopil kávu a otočil se na odchod. "Vlastně jsem tě chtěl poprosit. Můžeš to tu dát trošku do pořádku? Jdu jen dát ceduli na ordinaci, že dneska je zavřeno a zkusím se poptat starých známých jestli neviděly Severuse.. Nebo Mionu. A ne, Severusovi nebal věci. Jestli chce odejít ať si pro ně přijde sám. Do té doby ten dopis prostě neberu vážně. Díky!"

        Přemístil se do Obrtlé ulice, která byla,  i přes slunce vysoko na obloze,tmavá a chladná. Ale stejně tu člověk sehnal informace o kterých ani nevěděl, že potřebuje.  Po dvou hodinách uplácení a vyhrožování se dozvěděl co potřeboval. A byl naštvaný, velmi velmi naštvaný! Potřeboval si vyvětrat hlavu a tak se pomalu procházel po Prasinkách. Vzpomínal na Severuse, když ho poprvé chytil v restauraci za ruku. Na veřejnosti! Severus, chápete? A tady u lékárny mu řekl, že je to pitomec,který změnil jeho život k lepšímu. A stejně tak to cítil i Harry. Severus nebyl zrovna romantický typ, ale to mu nevadilo. Byl to jeho mrzutý profesor a dnešní zjištění ho akorát ujistilo v tom, že ho Severus miluje.

       Tiše otevřel dveře svojí ordinace a hůlkou rozsvítil místnost tlumeným světlem, které stejně stačilo k tomu aby přiběhl Ron. "Tak co, zjistil jsi něco? " "jo, ale nebude se ti to líbit. Protože mě to doslova vytočilo," Harry s klidem přešel ke skřínce s lektvary a po chvilce vytáhl zelený lektvar, " Hermiona před měsícem kontaktovala bývalého kolegu Severuse a setkala se s ním. Proč s ním mluvila to nevím, ale podle jednoho bývalého bystrozora mu předávala docela slušný měšec galleonů. Což mi připomíná, zkontroluj váš účet v bance, mám jisté podezření, že buď bude prázdný a nebo bude hodně chybět," "Tak dobře Harry, rovnou dojdu do jejich pobočky tady, snad to nebude problém. Zatím!" Mladý Weasley byl nejspíše v šoku z toho obvinění jeho vlastní manželky. Ale je pravda, že ona nemohla Severuse vystát. V bance Ron vyřídil pár formalit díky kterým se dozvěděl, že na jejich společném účtu je přesně dvacet galleonů. Se špatným pocitem zastavil v jejich bytě ale ať hledal jak chtěl, všechny věci jeho manželky byly pryč. Jediné co zanechala byla obálka s rozvodovými papíry a kus pergamenu, že od Rona odchází.

      Když se Ron vrátil do ordinace, Harryho už tam nenašel. Jeho lékařská brašna a nějaké lektvary v ordinaci nebyly, takže Potter musel odejít k případu.
     Až na to, že to žádný případ nebyl. Harry měl celkem jasnou představu kde Hermionu najde, a ne, ty lektvary nebral jen náhodou. Hlavně ten zelený, ten noční můry přivolávající. Přemístil se ke staré továrně na okraji Londýna a zlehka třikrát zaťukal. "No konečně," ozval se tlumený ženský hlas za dveřmi, "už jsem myslela, že nepřij... Harry? Co-co tu děláš? Poslal tě Ronald? Protože já se k němu stejně nevrátim. Odejdi prosím. Hned!"

     Víc už říci nestihla, Harry jí umlčel kouzlem a spoutal jí ruce za zády. "Víš, Hermiono, že je celkem náhoda, že ty opustíš Rona a mě opustil Severus?Tak jsem trošku pátral, znáš to. Když něco potřebuje Harry Potter, Vyvolený, najednou všichni mají velmi kvalitní informace. Posadíme se v obýváku, pokud se tomu tak dá říkat. Hezky se usaď, dojdu udělat čaj."  Potter vkročil do kuchyně zcela znechucený nepořádkem, rychle kouzli připravil konvici s čajem. Postavil ji v obýváku na stůl a vedle položil lékařskou brašnu.

   "Víš, myslel jsem si, že si ze mě informátoři dělali srandu ale asi to je všechno pravda. Orion Alda teď někde drží Severuse. A ty víš moc dobře kde, je jen na tobě jestli to řekneš sama a nebo ti k tomu pomůžu, ale bohužel veritaserum nemám mezi svými lektvary," Harry pomalu vytahoval všechny lahvičky na stůl, " jiště většinu poznáváš a nevidíš je ráda, že? Můžeš mluvit." Hermiona měla ve tváři zděšení, "tohle přeci nepoužiješ na svoji přítelkyni kvůli takové nule jako je Snape! Udělala jsem všem jen prostou radost! Orion bude se Snapem, i když upřímně nechápu proč, a ty? Mohl jsi být přeci štastný s Alexem! U Merlina to jsi vážně tak naivní, že si stále myslíš že ti řeknu kde jsou? No tak, Harry , to prostě nemůžeš myslet vážně." Harry vytáhl z brašny poslední lahvičku s lektvarem a zatvářil se nerozhodně. " Dost, už mě to nebaví, tyhle prázdné řeči. Takže mi to neřekneš? Dobrá. Tak začneme něčím lehčím. Tohle Severus vymyslel před rokem, osobně jsem to pojmenoval  'nepřítelova noční můra'  ale Severus to chtěl nazvat jen jako jemné pohlazení nebo jak to říkal."

     Nepřítelova noční můra způsobovala, že oběť měla ve střídavých intervalech pocity škrcení, pálení prstů na rukách i nohách a poté se plíce z části naplní vodou, která zase zmizí a nahradí jí pocit lámání kostí. Nepříjemné, leč účiné. Hermiona vydržela přesně dva intervaly, poté začala mluvit.  V době kdy se dávala dohromady a hledala neexistující zranění byl už Harry na cestě do hotelu v Paříži. Byl na cestě za Severusem.

5 komentářů:

  1. Je opravdu zajímavé,že tady tu špatnou roli hraje vždy chápavá a chytrá Hermiona. Vždycky je to Ron,kdo si musí zvykat.Toto je tak trochu jako detektivka. Ale zajímavá! Takže díky za kapitolu a moc se těším na další!!!!!!Weras

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé. Kupodivu mi tu ani nevadí Hermiona v pozici padoucha.

    OdpovědětVymazat
  3. Krása! Opět kratší, ale nádherná kapitola. Úplně vidím naštvaného Harryho. Jak miluju Snarry, tak bych Sevíka taky nenechala nějakýmu hajzlíkovi... Ale ta Hermiona mě moc překvapila, obvykle má (ve většině povídek) větší averzi vůči Snapeovi právě Ron. Díky, je to super povídka!

    OdpovědětVymazat
  4. Nooooo tak tohle je fakticky super! Líbí se mi zlá Hermiona, žeru když z ní někdo udělá mrchou a zbaví ji te její slupky já jsem hodná a všechno chápu... Nasraný Harry je taky dost nebezpečný tak sjem zvědavá jak tohle dopadne! Abequa

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera jojojojojooooó. Konečně jednou není Harry jen ten co si nechá všechno líbit a po omluvě je zase vše v pořádku. Líbí se mi, že si také dovede tvrdě prosadit své zájmy.
    Avalon

    OdpovědětVymazat