středa 21. prosince 2016

Stahují se mračna - II.část - Severus

Pokračování povídky "Stahují se mračna" .  Dnes se podíváme za Severusem a seznámíme s Orionem Aldou.


     Přeji Vám všem příjemné vánoční svátky a znovu se s našimi hrdiny sejdeme 28.12. (doufám).Děkuji všem za komentáře a upřímně.. ani jsem nedoufala v takovou návštěvnost a ohlasy ♥ Děkuji.. Děkuji moc!

Merlin s Vámi


snarry by zziikk





xXxXxxXxXxxXxXxxXxXxxXxXxxXxXxxXxXxxXxXxxXxXxxXxXxxXxXxxXxXxxXxXx




          'Nuda. Proč jsem sakra jenom jezdil? Nebylo by mi doma lépe? Bylo Snape, ale to by jsi to nesměl slíbit Potterovi.  Ale jistě, pojedu na tu konferenci. Ale jistě, že se budu bavit. Do háje. Já se nudím!'  Severus Snape hodlal zůstat jen tak dlouho, jak bylo společensky nutné. Myšlenkami se toulal kolem svého partnera. Byla příjemná změna, těšit se domů, na to, že tam na vás někdo čeká. Oh ano, velmi příjemná změna.

         Všichni ti otravní lidé, co se neustále vyptávali na upravenou verzi veritasera a silnější verze vlkodlačího lektvaru ho unavovali. Proto se po uběhnutí společenské 'konverzace' odebral raději do baru, kde si dal sklenku skotské. "Ale, ale... Jestli pak to není sám velký Severus Snape v jeho plné dokonalosti? Kde máš Pottera, Severusi? Zahřívá ti postýlku doma zatímco ty si tu hledáš adekvátní náhradu?"  Hábit měl střižený mírně pod koleny, v ruce vycházkovou hůl, téměř dokonalý úsměv na tváři.

      "Orion Alda.  Pokud mohu říci svůj zcela skromný názor, tak do mého soukromého života ti nic není. Už ne, Aldo. A teď, pokud mne omluvíš, rád bych dopil svou sklenku a odešel. Velice ti děkuji za tvou společnost. Sbohem." Severus vyprázdnil skleničku a rychlým krokem odešel ke svému pokoji. Zrovna zavíral dveře, když ho zasáhlo omračovací kouzlo. "Zatím spi sladce Severusi, jen si něco připravím a hned jsem u tebe."  Alda s úsměvem schovával svou hůlku zpět do rukávu a vstoupil do pokoje profesora Snapea.

       Probouzel se pomalu, oči otevíral ještě pomaleji kvůli bolesti hlavy,ruce svázané za zády. "Jsi vzhůru nějak brzy. Nevadí, alespoň ti zasvětím do mého krásného plánu. Pokud ovšem nejsi proti Severusi." Alda byl pohodlně usazen v křesle u krbu, v ruce držel sklenku červeného vína.  "Pusť mě, nech mě odejít a nikdo nic nebude řešit. Ale buď si jistý Orione, že já s tebou nehodlám nic mít," Snape rychle pochopil, že tento plán nejspíš neměl Alda namysli ale zkusit se má vše.

     "Vždy jsi byl takový, dokonce i v posteli. Pamatuješ, Severusi? Teď mě poslouchej, nebudu to víckrát opakovat. Tvoje divadýlko s mladým Potterem je sice zábavné pro ostatní, ale ne pro mě. Takže to bude takhle, já tě odpoutám a ty napíšeš velmi příjemný dopis Harrymu, že ho opouštíš..." "Nikdy ho neopustím, ty idiote!" " Kde jsem to skončil? Oh ano, že ho opouštíš a že vyzvednu tvé věci v jeho ordinaci. Buď to uděláš dobrovolně a jemu se nic nestane když budu vyzvedávat tvé věci nebo.." Tichá výhrůžka visela ve vzduchu, těžká jako dým a stejně tak i temná.

            "Co přesně chceš, šmejde?" Severus drtil slova skrze zuby. "Jsi chytrý Severusi, až moc. Ale to vyřešíme později. Teď to nejdůležitější, napíšeš našemu mladému příteli, že ho opouštíš, oh ne, teď mě nepřerušuj drahoušku. Silencio. Tak znovu, napíšeš mu dopis, který ti nadiktuji. Já osobně vyzvednu tvé věci a poté staré známé *žili spolu šťasně až navěky* ." Alda odešel do vedlejšího pokoje, vrátil se se sovou a pergamenem.

           "Můžeš si vybrat Severusi. Buď to napíšeš dobrovolně nebo tě přinutím, a upřímně to bych nerad." Snape zuřivě vrtil hlavou, kvůli neschopnosti mluvit, na což Orion zapomněl a proto lehkým pohybem hůlky kouzlo zrušil. "Ani náhodou se s Harrym nebudu rozcházet, neměl jsem to v plánu před tím než jsi se objevil a nehodlám to udělat ani teď." -  "Jak myslíš."

          Orion Alda se usmál, a věřte, že to nebyl moc milý úsměv. Přešel pomalu k oknu, "víš, Severusi, si trošku tvrdohlavý, ale to nevadí víš? Líbí se mi to. Ale trošku mi tím kazíš plány. Takhle jsem to nechtěl." Alda se otočil, blonďaté vlasy se mu mírně rozevlály, vztek se mu odrážel v očích. Tiché Imperio zaznělo pokojem. Severusovi oči získaly zasněný výraz. "A teď piš, můj drahý Severusi.  Pottere, náš vztah tímto ukončuji...."


Konec II.části

4 komentáře:

  1. Já se nedivím ,že je ohlasů tolik. Ono je totiž pořád míň a míň autorů,kteří píší snarry,takže když se nějaký objeví,všichni se na něj vrhnou.A povídka? Je napínavá,je trochu jiná,ale dobře se čte.I když po přečtení tohoto dílu mi není nějak dobře,je to opravdu napínavé a já se moc těším na pokračování.Velký dík!!!Weras

    OdpovědětVymazat
  2. Jauvajz, tohle je hnusné... Ale příběh je hezký, zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěknej podraz. Jen se těším, na pomstu rozzuřeného Pottera.

    OdpovědětVymazat
  4. Jako....Alda se mi vůbec nelíbí. Kapitolky jsou příjemně krátké, takže jdu hned na další část.

    OdpovědětVymazat