středa 14. prosince 2016

Stahují se mračna - I.část - Harry

Pokračování povídky "Stahují se mračna".  První část je patří Harrymu, příští bude Severuse a tu plánuji na středu 21.12.

Moc děkuji za komentáře, velmi si jich cením.

A velké díky patří mé skvělé, úžasné a báječné kamarádce, ONA ví, že tohle díky píši o ní ♥

Kapitola je krátká a věřte, že mě to mrzí. Ale všechno má svůj důvod.


Merlin s Vámi a příjemné čtení.


xXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXx




"Uvidíme se za dva dny, můj statečný nebelvíre," drobné políbení do vlasů, " buď tu hodný!" Severus musel odjet na konferenci o lektvarech, pravda, nechtělo se mu ale povinnosti se neptají, zda se vám chce opustit svého partnera. " Ty nezlob, Severusi. Víš, že se všechno dozvím. Však to znáš.. Chlapec-který-přežil-znovu-a-zabil-beznosého-parchanta." Harry se vytáhl na špičky a jemně políbil Severuse.

 " Kdyby se cokoliv stalo, pošli sovu. Budeš mi chybět ale už vážně musím jít," Severus popadl své zavazadlo a přemístil se rovnou z bytu pomocí přenášedla. Harry si povzdechl a šel si udělat rychlou snídani před tím, než otevře ordinaci. Nebyl rád, že Severus odjel, měl z toho špatný pocit.

Během dne měl různou škálu pacientů, od popálenin od incendia  přes zmizelý prst díky lektvaru až po useknutí nohy. Práce mu šla snadno a rychle od ruky, alespoň nemyslel tolik na Severuse.

Na večer byl domluvený s Ronem a Hermionou na večeři ke Třem košťatům. Celý večer probíhal v příjemném rozhovoru, dokud se nedostalo na téma vztah se Severusem.
"Harry, vážně.. Měl dej šanci tomu Alexovi, vždyť jste si tak dobře rozuměli. Absolutně nechápu proč jste se rozešli," Hermiona byla v tomto tématu mírně otravná, vztah Harryho a Severuse jí z Merlin ví jakého důvodu vadil. Očekával Rona ale Hermionu ne, celé tři roky do něj hučela aby přednost svému bývalému milenci.
" Mio, prosím, už to nezkoušej. Myslíš, že stojím o někoho kdo mě podváděl? A než řekneš, že to bylo přeci jen jednou. Dovol mi ti připomenout, že Severus je se mnou tři roky a ani jednou mě nepodvedl. Miluje mě, neříká to často, ale já to vím. Omluvte mě ale půjdu domů se vyspat. Děkuju za večeři." Rychlé rozloučení a Harry se rovnou přemístil domů.

Usnul rychle ale spaní měl neklidné, proto ho probudilo první poklepání zobáčku na okno ložnice.
"Dobré nebo špatné zprávy?..." odpovědí mu bylo klovnutí a netrpělivé zahoukání, malická sova si vzala pamlsek a hned, co jí Harry odvázal obálku, odletěla.



Nic... Tma.
Potter omdlel a dopis dopadl chvilku po něm.

Konec první části

5 komentářů:

  1. Páni, to je tedy bomba. Hermiona mě překvapila a já teď jen doufám, že Harry vydrží a ze zoufalství ji neposlechne. Pokud je onen přítel Sevík pod mnoholičňákem a má to být nějaká zkouška, tak je vů.....

    OdpovědětVymazat
  2. Přečetla jsem si úvod a zjistila, že Alda skutečně existuje. Takže já to spíš vidím na nějaký jeho podvod.
    Díky za kapitolku. Avalon

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, tohle je bomba. Takový dopis. Předpokládám, že Severus o tom nic neví. Hermiona mě tu překvapila. Že právě ona bude proti Severusovi, to bych nečekala.

    OdpovědětVymazat
  4. No ty kráso tak to jsem vážně zvědavá co Harry udělá já bych asi vyletěla z kůže! Abequa

    OdpovědětVymazat
  5. No to snad ne...chudák Harry... Ale přesně takové začátky povídek mám ráda.

    OdpovědětVymazat